Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | V2, 4-takt |
Boring x slag | 96 mm x 96 mm |
Cilinder inhoud | 1,462 cc |
Comp. verhouding | 8,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Carburator |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dubbele schijf |
Remmen achter | Enkele schijf |
Voorband | 150/80-16 |
Achterband | 180/70-15 M/C |
Wielbasis | 1,700 mm |
Lengte | 2,525 mm |
Breedte | 965 mm |
Hoogte | 1,165 mm |
Zithoogte | 700 mm |
Drooggewicht | 296 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Deventer, Overijssel |
 | 0570-656006 |
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trekÂken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar proÂgramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds geÂmaakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken