Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BETA RR RACING 4T 480 RC
BETA RR RACING 4T 480 RC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2016, 1950 Km
BETA RR 4T 430
BETA RR 4T 430
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2020, 16432 Km
BETA RR 430
BETA RR 430
€ 6.700,- p/mnd klik hier
2022, 95 Uur
BETA RR 250
BETA RR 250
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2022, 915 Km
BETA RR 50 TRACK
BETA RR 50 TRACK
€ 4.050,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BETA ALP 4.0
BETA ALP 4.0
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BETA RR ENDURO 50 RACING
BETA RR ENDURO 50 RACING
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BETA RR 125 MOTARD LC
BETA RR 125 MOTARD LC
€ 6.099,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BETA ALP 4.0 X
BETA ALP 4.0 X
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
BETA ALP 4.0
BETA ALP 4.0
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
BETA RX 450
BETA RX 450
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BETA 300 XTRAINER
BETA 300 XTRAINER
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
BETA RR 300
BETA RR 300
€ 10.875,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
BETA RX 450
BETA RX 450
2025, Nieuw
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BETA
© 2000 - 2025 Motoroccasion