Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 800 CLASSIC - 2005

Garantie: Ja
39935 Km
Zwart
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KAWASAKI VN 800 CLASSIC – Tijdloze cruiser met karakter

De Kawasaki VN 800 Classic uit 2005 is een stijlvolle en robuuste cruiser met een 805cc V-twin motor, die garant staat voor soepele prestaties en een heerlijk koppel. Het klassieke design met brede spatborden, veel chroom en een comfortabele zitpositie maakt deze motor ideaal voor ontspannen ritten.

Met 39.935 km op de teller is deze VN 800 goed onderhouden en klaar voor vele kilometers rijplezier. De lage zithoogte en soepele handling maken deze cruiser toegankelijk voor zowel ervaren als beginnende rijders.

  • Geschikt voor het A2-rijbewijs (met aanpassing)
  • Bouwjaar 2005
  • 805cc V-twin motor met soepele prestaties
  • Comfortabele zithouding voor lange ritten
  • Tijdloos chopperdesign met veel chroom

Prijs: € 4.986,-

Wij bieden garantie en inruil is mogelijk. Financiering behoort tot de opties.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor bekijken? Bel vooraf om beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de comfortabele rijeigenschappen van de Kawasaki VN 800 Classic.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion