Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE - 2024

Garantie: Ja
7948 Km
SHARKSKIN BLUE
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
harley-davidson - street-glide
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 4 year HD Optimate

Deze exclusieve Street Glide uit 2024 onderscheidt zich door zijn unieke opties. Het opvallende design, premium afwerking en unieke kleur maken deze motor een echte blikvanger. Personaliseer deze Harley verder met accessoires van Harley-Davidson voor een motor die volledig naar jouw smaak is. Ideaal voor rijders die luxe, kracht en een unieke rijervaring zoeken. Mis deze kans niet!

De Street Glide is een strakke bagger met een kenmerkende "batwing" kuip en een laag profiel. Met zijn uitgebreide infotainmentsysteem is hij ideaal voor zowel stadsritten als lange tochten. Een populaire keuze voor rijders die van een moderne, gestroomlijnde cruiser houden. Zijn veelzijdigheid maakt hem geliefd bij zowel ervaren als nieuwe rijders.


Dit betreft een demo motor. Deze prijs is incl. Rockford fosgate Audio Front and Rear.
Opties en Accessoires:
117 milwaukee eight, Abs, Cruise control, Rockford fosgate audio, Skyline os information systeem, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion