Nieuwsbrief:

BMW  R 60 - 1968

Garantie: Nee
50967 Km
Zwart
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
bmw - r-60
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: BMW R60/2 (1968) – Klassieke Perfectie



 

Bent u op zoek naar een tijdloze motorfiets die historie en vakmanschap ademt? Dan is deze BMW R60/2 uit 1968 de perfecte keuze. Deze iconische motorfiets vertegenwoordigt de ongeëvenaarde kwaliteit en elegantie van BMW’s naoorlogse modellijn.

 



Specificaties:

 

    •    Bouwjaar: 1968

 

    •    Motor: 594cc, luchtgekoelde tweecilinder boxermotor

 

    •    Vermogen: 30 pk

 

    •    Transmissie: 4-versnellingsbak met cardanaandrijving

 

    •    Kilometerstand: 50.967 km

 

    •    Kleur: Zwart
 


 

Waarom deze R60/2?
 


 

Deze BMW R60/2 is niet alleen een technisch hoogstandje, maar ook een kunstwerk. Met zijn klassieke lijnen, betrouwbare cardanaandrijving en uitstekende rijeigenschappen is dit model ideaal voor liefhebbers van oldtimers en verzamelstukken. Perfect geschikt voor ontspannen toertochten of als pronkstuk in uw garage.

 

 

Staat:


 

Deze motor is in uitstekende staat, zowel mechanisch als optisch. .



 

Highlights:

 

    •    Originele details en hoogwaardige afwerking

 

    •    Comfortabel rijgedrag, ideaal voor lange ritten

 

    •    Geavanceerde techniek voor zijn tijd, waaronder een verbeterde ophanging en remsysteem



 

Prijs: €14.200,-

 


 

Wilt u meer weten? Neem dan vandaag nog contact op en ontdek zelf de tijdloze klasse van deze BMW R60/2 uit 1968!


 

 

Mis deze kans niet om een stukje motorhistorie te bezitten!



 

Samengevat:


Mooie BMW R60/2 van bouwjaar 1968. 

Deze motor is origineel Nederlands en heeft matching numbers (Frame- en bloknummer komen overeen). 
 


Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor direct op uw naam zetten en uw inruilmotor vrijwaren.

 



U betaalt geen kosten rijklaar maken.

 



Wilt u meer informatie of verdere afspraken maken, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op via 06-23329263 of info@debruynmotoren.nl

 



Wij zien u na het maken van een afspraak graag voor een bezichtiging, de koffie staat niet klaar maar wordt vers voor u gezet.

 



INRUIL - FINANCIERING - GARANTIE - THUIS BEZORGEN - INKOOP


 

  • Inruil van uw motor, auto, boot, waterscooter of camper is mogelijk

 

  • Financiering mogelijk via numotorrijden.nl

 

  • Garantie mogelijk in overleg

 

  • Thuis bezorgen in gesloten bus mogelijk in overleg

 

  • Wij kopen ook motoren in, gebruik hiervoor het verkoopformulier op de site of gebruik e-mail/whatsapp

 

LET OP: Wij zijn 7 dagen (ook ’s-avonds) per week geopend op AFSPRAAK. Neem dus voor bezoek ALTIJD telefonisch contact op om er zeker van te zijn dat de motor nog beschikbaar en/of aanwezig is alvorens onze kant op te komen.

 

Type fouten, prijs- en specificatiewijzigingen voor behouden.

 

Met vriendelijke groet,

 

De Bruyn Motoren

Molenstraat 2

3421CL Oudewater (Ligt vlakbij Gouda/Woerden/Utrecht)

TEL: 0623329263 (Ook voor Whatsapp)

info@debruynmotoren.nl

www.debruynmotoren.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion