Nieuwsbrief:

De Bruyn Motoren

We hebben een uitgebreid assortiment mooie motoren in de aanbieding. Heeft u interesse in een motor die wij aanbieden, maak dan een afspraak voor een bezichtiging en eventueel een proefrit. Wij zijn 7 dagen per week, dus ook 's-avonds en op zondag, geopend op afspraak. We kopen ook motoren in! Uiteraard kunt u bij ons uw gebruikte motor ook inruilen of verkopen. Kom vrijblijvend langs voor een aantrekkelijk bod! Wij kunnen de motor ook bij u op komen halen en ter plekke vrijwaren. 
Alle motoren van De Bruyn Motoren
14 motoren gevonden
BMW F 650 GS
BMW F 650 GS
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2009, 19925 Km
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 8.900,- p/mnd klik hier
2023, 3855 Km
BMW C 600 SPORT
BMW C 600 SPORT
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2014, 17597 Km
BMW K 1
BMW K 1
€ 6.900,- p/mnd klik hier
1989, 41280 Km
BMW R 1200 R
BMW R 1200 R
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2016, 107511 Km
BMW R 1200 RS
BMW R 1200 RS
€ 8.900,- p/mnd klik hier
2015, 78349 Km
BMW K 1300 GT
BMW K 1300 GT
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2010, 181851 Km
KAWASAKI ZZR 1200
KAWASAKI ZZR 1200
€ 2.900,- p/mnd klik hier
2002, 59947 Km
BMW G 650 XMOTO
BMW G 650 XMOTO
€ 3.800,- p/mnd klik hier
2007, 33540 Km
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 10.400,- p/mnd klik hier
2023, 639 Km
BMW R 60
BMW R 60
€ 14.450,- p/mnd klik hier
1968, 50967 Km
BMW R 1200 R
BMW R 1200 R
€ 5.350,- p/mnd klik hier
2013, 92886 Km
HONDA CRF 300 RALLY
HONDA CRF 300 RALLY
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2024, 169 Km
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 600 S / DIVERSION
€ 750,- p/mnd klik hier
1997, 54938 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion