Nieuwsbrief:

Frans Bleeker Motoren en Auto s

Ons bedrijf is gevestigd op het bedrijventerrein Dronrijp-West. Wij zijn gespecialiseerd in, in en verkoop van motoren en auto's. Neem snel een kijkje in onze voorraad en zie welke voertuigen wij u kunnen aanbieden! Wij hebben ook altijd verschillende motoren met lichte schade in voorraad voor de handige doe het zelver. Tevens leveren wij diverse klassiekers om op te knappen of voor restauratie. Div. type's Harley D. voor sloop, ideaal voor eigenbouw.
Alle motoren van Frans Bleeker Motoren en Auto s
44 motoren gevonden
HONDA XBR 500
HONDA XBR 500
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1988, 68682 Km
BMW R 27
BMW R 27
€ 8.750,- p/mnd klik hier
1964, 43928 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2011, 33014 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.250,- p/mnd klik hier
1997, 81561 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.250,- p/mnd klik hier
1996, 5841 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER SOFTAIL FXSTS
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER SOFTAIL FXSTS
€ 10.950,- p/mnd klik hier
1997, 38499 Mls
MOTO GUZZI CALIFORNIA JACKAL
MOTO GUZZI CALIFORNIA JACKAL
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2000, 10757 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 15.750,- p/mnd klik hier
2014, 13799 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2000, 11388 Mls
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2007, 81805 Km
HARLEY-DAVIDSON BAD BOY FXSTSB
HARLEY-DAVIDSON BAD BOY FXSTSB
€ 17.750,- p/mnd klik hier
1997, 23125 Mls
YAMAHA XS 650 SE
YAMAHA XS 650 SE
€ 3.450,- p/mnd klik hier
1981, 23675 Mls
HARLEY-DAVIDSON BAD BOY FXSTSB
HARLEY-DAVIDSON BAD BOY FXSTSB
€ 16.950,- p/mnd klik hier
1996, 15000 Mls
MOTO GUZZI V 11 SPORT
MOTO GUZZI V 11 SPORT
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2001, 39128 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 9.250,- p/mnd klik hier
1996, 45071 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 883 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 883 C
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2008, 20710 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.750,- p/mnd klik hier
1996, 34643 Km
MV AGUSTA RAID 250
MV AGUSTA RAID 250
€ 10.750,- p/mnd klik hier
1960, 22896 Km
YAMAHA XS 650 SE
YAMAHA XS 650 SE
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1982, 23880 Km
BSA B 31
BSA B 31
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1950, 123456 Km
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion