Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Mooie YZF 600 R Thundercat
- Korte kentekenplaathouder
Motor Outlet – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistof gekoelde 4-takt, 4 cilinder lijn motor |
Boring x slag | 62 mm x 62 mm |
Cilinder inhoud | 599 cc |
Comp. verhouding | 12.0 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen, DOHC |
Brandstof toevoer | Carburatie, 36mm Keihin |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 100 pk / 73 kW bij 11500 tpm |
Max. koppel | 66 Nm bij 9500 tpm |
Koppeling | Natte meervoudige platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Aluminium frame |
Vering voor | Telescopische voorvork, ingaande en uitgaande demping instelbaar, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, Monoshock, ingaande en uitgaande demping instelbaar, veerweg 120 mm |
Remmen voor | hydraulisch bediend, dubbele remschijf, Ø 298 mm, 2-zuiger remklauw |
Remmen achter | enkele remschijf, Ø 245 mm, 1-zuiger remtang |
Voorband | 120/70-ZR17 |
Achterband | 160/60-ZR17 |
Wielbasis | 1415 mm |
Lengte | 2145 mm |
Breedte | 725 mm |
Hoogte | 1190 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 187 kg |
Leverbare kleuren | Rood, Blauw, Zilver |
Beschrijving | |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd.
Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken