Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRICITY 300 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MILKY WHITE
yamaha - tricity-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De 2025 Yamaha Tricity 300 Milky White is bij Termaat motoren op voorraad.

Make your Move.

Alles aan dit premium voertuig voor stedelijke mobiliteit is ontworpen om woon-werkverkeer eenvoudig, gemakkelijk en leuk te maken. De dubbele wendbare voorwielen bieden extra grip voor soepel bochtenwerk – en de lichtgewicht besturing en smalle afmetingen maken het gemakkelijk om door drukke straten te navigeren.

Telkens wanneer je tot stilstand komt, is het Standing Assist Systeem een uitkomst. En wanneer je weer wegrijdt, brengt het snel responsieve 300 cc Blue Core EURO5+ motorblok je in recordtijd naar je bestemming. Met zijn prachtig vormgegeven kuipwerk en toonaangevende specificaties in zijn klasse is de Tricity 300 de beste manier om je te verplaatsen.

Overzicht
Urban Mobility met 3 wielen en Tricity-DNA
Zuinige en krachtige 300cc Blue Core krachtbron die voldoet aan de EURO5+-norm
Standing Assist System
Lichtste in zijn klasse / Autonomie
Grote opbergruimte
LCD-instrumenten en hoogwaardige afwerking
Traction control system (TCS)
Grote schijfremmen

Leverbaar in de kleuren Milky White, Zen Green en Power Grey

Geschikt voor autorijbewijs B (behaald vóór 2013), motor A2 rijbewijs en volledig motorrijbewijs

Inclusief afleveringskosten, 3+2 jaar fabrieksgarantie en road assist.

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion