Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele nette 900 GT. Bij 33.000 km zijn laatste onderhoud gehad met een nieuwe kettingset. Word geleverd op een set nieuwe banden! Origineel zijn de zijkappen van de radiateur wit maar bij de laatste beurt vanwege opties oogpunt hebben we zwarte gemonteerd wat in onze ogen ( en de vorige eigenaar ) een stuk mooier is.
Motor is buiten de standaard rijke uitrusting van de GT tevens voorzien van;
* Givi valbeugelset
* Yamaha 50ltr topkoffer
* Zijstandaard aangepast ( meer draagvlak )
Prijs is incl. afleverkosten, tenaamstelling, garantie en 10 dagen gratis all-risk verzekering indien gewenst!
LINDERS MOTOREN
Hét adres voor de aankoop van uw ( jong ) gebruikte occassion, maar ook voor de aankoop van een nieuwe motor kunnen wij u in de meeste gevallen helpen.
De prijzen waar wij mee adverteren zijn altijd inclusief afleverkosten en garantie!!! ( mits anders omschreven in de advertentie )
LET OP: Reserveren van een motorfiets is alleen mogelijk dmv een aanbetaling. Geen aanbetaling is ook niet gereserveerd!!!
LINDERS MOTOREN
Windmolenbosweg 22
6081PE Haelen
Tel: 06-23845207 ( ook whatsapp )
Openingstijden:
Maandag: op afspraak
Dinsdag: op afspraak
Woensdag: op afspraak
Donderdag: 09:00 - 17:00
Vrijdag: 09:00 - 17:00
Zaterdag: op afspraak
Zondag: op afspraak
BELANGRIJKE INFORMATIE:
Bij Linders Motoren besteden we met zorg aandacht aan onze advertenties. Toch kan het voorkomen dat er iets niet volledig of onjuist is, hieraan kunnen geen rechten ontleend worden!
Opties en Accessoires: ABS, Alarmverlichting, Boekjes/historie aanwezig, Boordcomputer
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3-cilinder, 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 78 mm x 78 mm |
Cilinder inhoud | 847 cc |
Comp. verhouding | 11,5:1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 115 pk / 84.6 kW bij 10.000 tpm |
Max. koppel | 87.5 Nm bij 8.500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen met assist en slipper Clutch (A&S) |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 137 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem), veerweg 142 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1.500 mm |
Lengte | 2.160 mm |
Breedte | 850 mm |
Hoogte | 1.375 - 1.430 mm |
Zithoogte | 850 - 865 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Nimbus Grey, Midnight Black, Phantom Blue |
Beschrijving | Premium specification comes standard



De bestverkopende Sport Tourer in zijn klasse, de Tracer 900, heeft een complete restyling ondergaan. Met een meer verfijnde en verbeterde ergonomie wordt deze aantrekkelijkere en sportievere Sport Tourer nog interessanter.



Talloze unieke eigenschappen zorgen voor betere rij-ervaringen op de lange afstand, dit in combinatie met sportiviteit en groot rijcomfort. De Tracer 900GT neemt Yamaha`s winnende concept en brengt het naar een hoger niveau.



Met volledig instelbare vering, ruimte voor bagage en full colour TFT-instrumenten - dit in combinatie met een Quick Shifter, cruisecontrol en meer. De Tracer 900GT is Yamaha`s premium driecilinder Sport Tourer. |
WELKOM BIJ LINDERS MOTOREN!
Hét adres voor onderhoud, reparatie en verkoop van alle merken motorfietsen, en waar het leveren van kwaliteit eerste prioriteit is. Linders Motoren te Haelen is een jong en modern bedrijf met inmiddels meer dan 10 jaar ervaring in de motorfietsbranche.
U kunt bij ons o.a terecht voor:
Verkoop van alle merken gebruikte motorfietsen.
Inkoop van uw huidige motor.
Onderhoud/reparatie van alle merken motoren.
Schadetaxatie.
Schadereparatie, en een goede afhandeling met uw verzekeringsmaatschappij.
Inbouwen van SCM goedgekeurde alarmsystemen en de bijbehorende periodieke keuringen hiervan.
Storingsdiagnose van alle merken motoren met behulp van onze TEXA diagnose computer.
Verkoop en eventuele montage van accessoires (navigatie, communicatie systemen, ed.).
Aankoopkeuringen.
Het 35kw maken van uw motor (of verwijdering hiervan).
 | Haelen, Limburg |
 | 0475-591005 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken