Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 ABS - 2016

21163 Km
Zilver
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
yamaha - tracer-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette en goed onderhouden Yamaha Tracer 900 incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Smoked windscherm
  • Led knipperlichten
  • Middenbok
  • Verkorte kentekenplaathouder

Zeer nette Yamaha Tracer 900 die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Bereden en onderhouden door een liefhebber!

De MT-09 Tracer is een compromisloze Action Tourer, een ware kilometervreter met een uiterst controleerbaar, maar ook agressief karakter. De Tracer is voorzien van een strak gevormde kuip en een grote brandstoftank. De verstelbare zitpositie zorgt voor een rijcomfort dat niets te wensen overlaat. Maar dit is geen gewone Tourer. Het uiterst krachtige MT-09 Tracer driecilinder motorblok, standaard voorzien van traction control, is gebouwd voor pure rijsensatie. Met het lichtgewicht aluminium frame en het geavanceerde ABS remsysteem, snakt de MT-09 Tracer telkens weer naar de volgende bocht. Eén machine, twee zielen.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Yamaha
Model Tracer 900
Kleur Grijs
Segment Tour
Cilinderinhoud 847 cc
Kilometerstand 21.163 km
Bouwjaar 2016
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion