Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 9.500,- € 9.750,- p/mnd klik hier
2019, 29122 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2019, 31214 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2019, 11312 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.449,- p/mnd klik hier
2019, 7243 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.649,- p/mnd klik hier
2019, 7243 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2019, 1000 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2020, 38544 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 9.650,- p/mnd klik hier
2020, 24663 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2020, 5855 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 12.099,- p/mnd klik hier
2020, 33157 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2021, 32491 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2021, 13578 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.550,- p/mnd klik hier
2021, 11000 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.940,- p/mnd klik hier
2021, 4169 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2021, 17826 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2021, 3005 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 11.899,- p/mnd klik hier
2021, 14419 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 11.899,- p/mnd klik hier
2021, 38084 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 12.099,- p/mnd klik hier
2021, 12687 Km
Merkdealer
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 12.099,- p/mnd klik hier
2021, 20394 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion