Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 ABS - 2022

Garantie: Ja
7023 Km
BLAUW
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij

De volgende evolutie MT-10 staat klaar om je kennis te laten maken met de ultieme rijervaring. Het aangepaste CP4 EU5 motorblok is de meest krachtige in de Hyper Naked-reeks.

- Afkomstig van 1e eigenaar
- Dealeronderhouden
- Recent onderhouden

Onderscheidende opties:
- Fly spiegels
- Yamaha tankpads
- Yamaha Korte kentekenhouder
- Titanium spruitstuk
- Yamaha windscherm
- Brembo radiale hoofdcilinder
- CP4 motorblok
- APSG-Gasklep met selecteerbare PWR-modi
- Quikschifter + en -
- 6-assige IMU met volledige suite voor rijhulpmiddelen
- TFT scherm
- Verschillende rij standen
- Cruise control
- Snelheidsbegrenzer

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Anti Slip Control, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion