Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Maak kennis met de MT-09 Y-AMT:

Een Nieuwe Dimensie van Prestaties
. De MT-09 is een Yamaha-icoon en met de nieuwe MT-09 Y-AMT wordt de lat nóg hoger gelegd. Deze motor tilt de legendarische eigenschappen van de MT-09 naar ongekende hoogten en voegt een extra dimensie toe aan de Dark Side of Japan.



Met de Y-AMT-technologie geniet je van razendsnelle acceleratie en uitzonderlijke precisie in bochten. Je kunt kiezen voor sportieve, soepele schakelingen met handmatige bediening of volledig automatische transmissie voor ultiem gemak

.

De MT-09 Y-AMT is beschikbaar in Ice Storm, Tech Black en Icon Blue.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel en ontdek de MT-09 Y-AMT!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion