Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
YAMAHA MT-07 MT07
Bouwjaar 2019
25863 Km en in Topstaat.
55Kw maar is evenr=tueel zelf op 35Kw te plaatsen en dan geschrikt voor A2 rijbewijs.
Mooie Kleurcombi met de opvallende Ornaje wielen.
Volle Naked Bike met de volgende optie's
Abs
Complete Sportuitlaat met EU Keur en orginel er ook bij,.
Korte Kentekenplaathouder.
Led Knipperlichten.
Verstelbare Remhendel
Verstelbare Koppelingshendel
Bar end Spiegels
Afneembare windscherm
12 Volt aansluiting
Natuurlijk ook met 3 Sleutels
Deze MT07 staat in Didma en is na telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 6550 euro
Tel nr 0622236308
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 689 cc |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74.8 pk / 55 kW bij tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 6 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 130 mm |
Vering achter | 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1400 mm |
Lengte | 2085 mm |
Breedte | 745 mm |
Hoogte | 1090 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 182 kg |
Leverbare kleuren | Night Fluo, Yamaha Blue, Tech Black en Powder White |
Beschrijving | |
Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
 | Didam, Gelderland |
 | 0622236308 |
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn alÂtijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het realiÂseren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouwÂkundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza opÂgetrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich
in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte benÂzinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties koÂmen er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer nietÂtemin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meerÂderheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te
weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare comÂponenten tot één geheel te integreren.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken