Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 1 FAZER - 2010

Garantie: Nee
40000 Km
Blauw metallic
yamaha - fz-1-fazer
yamaha - fz-1-fazer
yamaha - fz-1-fazer
yamaha - fz-1-fazer
yamaha - fz-1-fazer
yamaha - fz-1-fazer
yamaha - fz-1-fazer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha fz1 fazer  €4550
 

-Stoere Yamaha fz1 fazer
 

-Bouwjaar 2010
 

-40000km
 

-150pk!
 

-Oxford handvatverwarming
 

-Staat op goede banden
 

-Veel pk's voor een mooie prijs
 

-Zit ook nog een kofferset en topkoffer met dragers bij
 

-Inruil eventueel mogelijk
 

-PRIJS € 4550 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)
 



  • Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak, inruil eventueel mogelijk.

    Getoonde prijs komen geen aflever kosten of wat dan ook meer bij.

    Is de te koop aangeboden motor niet geheel naar je smaak, zou je er bijvoorbeeld valbeugels, verstralers, ander zadel of wat dan ook op willen, wij doen niet moeilijk, bij ons is alles mogelijk.

    Op de vraag "wat is uiterste prijs" of welke variant dan ook geven wij geen antwoord, al onze motoren zijn al scherp geprijsd.

    Nieuwsgierig?  Meer info:

    www.newtownbikes.nl

    INFO MAIL: info@newtownbikes.nl 

    06 23561795






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion