Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2012, 18297 Km
VESPA GTS 300 TOURING
VESPA GTS 300 TOURING
€ 3.599,- p/mnd klik hier
2014, 10540 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300 ABS
VESPA GTS 300 ABS
€ 4.449,- p/mnd klik hier
2016, 9532 Km
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2018, 11666 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 5.200,- p/mnd klik hier
2018, 9858 Km
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2018, 6749 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300 ABS
VESPA GTS 300 ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2019, 31349 Km
VESPA GTS 300 ABS
VESPA GTS 300 ABS
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2020, 8813 Km
VESPA GTS 300 TOURING
VESPA GTS 300 TOURING
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2020, Nieuw
VESPA GTS SUPER TECH 300
VESPA GTS SUPER TECH 300
€ 5.550,- p/mnd klik hier
2021, 7400 Km
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2021, 4130 Km
VESPA GTS 300 HPE
VESPA GTS 300 HPE
€ 5.795,- p/mnd klik hier
2021, 4742 Km
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2021, 3246 Km
VESPA GTS 300 HPE
VESPA GTS 300 HPE
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2021, 2916 Km
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2022, 11265 Km
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2022, 1580 Km
VESPA GTS SUPER TECH 300
VESPA GTS SUPER TECH 300
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2022, 1682 Km
VESPA GTS SUPERSPORT 300 IE
VESPA GTS SUPERSPORT 300 IE
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2022, 2750 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300 HPE
VESPA GTS 300 HPE
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2025 Motoroccasion