Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 GT - 2021

Garantie: Ja
8693 Km
WIT
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Fabrieksgarantie: 12 maanden

Nieuw binnen: Triumph 900 GT PRO

In Nieuwstaat verkerende 900 GT met 3 delige kofferset, alle options, inclusief Quikshifter en verwarmbare handvaten en zadels!

complete historie aanwezig 


- Kenteken: 97-MV-BS
- Merk: Triumph
- Model: All-road
- Tellerstand: 8693 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 888 cc
- Aantal cilinders: 3
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 209 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 12




LST Motoren
Bredyk 29, 9056 PB Koarnjum
 06-21213858
 info@lstmotoren.nl
 KvK: 91452376
 www.lstmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
LST Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion