Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 1200 RS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ORANJE
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
triumph - speed-twin-1200-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Nu uit voorraad leverbaar! De geheel
nieuwe Triumph Speed Twin 1200 in RS
uitvoering is lichter én potenter
geworden dan zijn voorganger. Het
motorblok is verder geoptimaliseerd en
levbert meer vermogen over het hele
toerenbereik (max 103 Pk en 112 Nm!).
Er is een USD voorvork gemonteerd met
Brembo Stylema remklauwen en nog
lichtere aluminium gietwielen voor
betere handling en kortere remwegen.
De standaard uitrusting bestaat
daarnaast o.a. uit Bochten-ABS en
traction control, Öhlins piggyback
achterschookbrekers, stuurspiegels,
geborstelde aluminium spatborden, LED
verlichting rondom, een
versnellingsindicator, digitaal TFT
dashboard en wordt geleverd inclusief
twee jaar fabrieksgarantie. Er is een
ruime keuze aan accessoires
beschikbaar, zoals o.a.
handvatverwarming, diverse
bagagesystemen, protectie, ruitjes
etc. Heb je interesse? Bel ons voor
een proefrit en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion