Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki DL650 V-STROM Vstrom
Bouwjaar 2008
38250 Kilometers en recent nog beurt gehad.
Goede Banden en Kettingset
650 cc en 49 Kw en veel koppel door de 2 Cilinder motorblok die bekend staat door betrouwbaarheid en zuinigheid.
Mooie Allroad in de juiste Kleur Grijs
Voorzien van de volgende Optie's
Topkoffer
Abs
Middenbok
Luxe Zadel
Onderkuip in kleur
Deze V-Strom 650 is in Topstaat en nooit in de winter gereden.
Staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 4750 Euro
Tel 0622236308
LET OP WIJ WERKEN ALLEEN OP AFSPRAAK
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, 90° V-twin, tweecilinder |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 645 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 67 pk / 49 kW bij 8800 tpm |
Max. koppel | 60 Nm bij 6400 tpm |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Aluminium Twin-Spar |
Vering voor | Showa telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning instelbaar |
Vering achter | Showa swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven met dubbele zuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele 260 mm schijf met enkelvoudige remklauw |
Voorband | 110/80R19 |
Achterband | 150/70R17 |
Wielbasis | 1555 mm |
Lengte | 2290 mm |
Breedte | 835 mm |
Hoogte | 1405 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 197 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, oranje, wit |
Beschrijving | De V-Strom 650/ABS is gemaakt voor puur avontuur en plezier onder alle omstandigheden. Dit alles in een totaalpakket dat een ideale zitpositie, optimale bescherming, rijcomfort en een superieure actieradius combineert met wendbaarheid en sportieve rijprestaties.



Naast de toevoeging van ABS voor de verbetering van de veiligheid is de wielbasis van de ABS-uitvoering met 15mm vergroot naar 1.555mm voor een nóg betere rechtuitstabiliteit. |
Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
 | Didam, Gelderland |
 | 0622236308 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA