Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
suzuki - v-strom-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki V-Strom 800 ABS is binnen! De straat variant op de nieuw geïntroduceerde V-Strom 800 DE is voorzien van een 19-inch voorvelg en standaard geleverd met een hoger windscherm. Het verschil in zit hoogte is behoorlijk, de V-Strom 800 ABS heeft een zit hoogte van 825MM en daarom een stuk toegankelijker. Wat de V-Strom 800 welk standaard heeft net als de DE is de originele Suzuki quick-shifter in combinatie met verschillende rijmodi instelbaarheid. 

Deze Suzuki V-Strom 800 ABS word standaard geleverd met 6 jaar fabrieksgarantie voor € 11.990,- rijklaar. Benieuwd naar deze nieuwe V-Strom 800 abs straat variant? Kom deze dan nu proefrijden bij het Suzuki V-Strom center in Nederland.
 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
Deze op de foto gebeelde ACC. zijn niet inbegrepen bij de standaard aanschafprijs:

Topkoffer.
Middebok.
Handkappen.

Kom langs in de winkel voor een gepaste offerte me de door jou uitgezochte accessoires.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion