Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2025

€ 11.999,- € 12.999,-
Garantie: Ja
Nieuw
Geel
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om de V-Strom 800 DE Rally Edition.
Inclusief 6 jaar garantie!

De gloednieuwe Suzuki V-STROM 800DE verrijkt je dagelijks leven en elke trip met de sensatie van avontuur en puur rijplezier. Daarnaast geniet je van Suzuki’s gloednieuwe 776 cc paralleltwin die garant staat voor krachtige prestaties, perfect afgestemd op de capaciteiten van deze ultieme allrounder. De levering van de nieuwe Suzuki V-STROM 800DE start in de loop van 2023. De machine is ook beschikbaar in een variant voor A2- rijbewijshouders.

Met een modern ontwerp, opvallende kleuren, een ergonomische rechtop-zithouding, 5-inch TFT-display met pop-upwaarschuwingen, een tank met 20 liter inhoud en een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket staat deze allrounder zijn mannetje, ongeacht de eindbestemming. De verticaal geplaatste, hexagonale LED-koplampen zorgen voor optimaal zicht en geven de motorfiets een bijzondere flair. Compacte LED-positielichten, LED-knipperlichten en een LED-achterlicht zorgen voor een goede zichtbaarheid.

Een groot voordeel is de compacte bouw van de nieuwe 776 cc paralleltwin met 270° krukas, standaard gekoppeld aan een up & down Quickshifter. De bescheiden afmeting van de voorzijde naar de achterzijde maakt een ideale gewichtsverdeling en een optimale framegeometrie mogelijk, zowel voor het rijden op gravelwegen en paden als voor langeafstandsritten. Tegelijkertijd zorgt de compacte bouw ervoor dat de zitpositie is geoptimaliseerd: je heupen kun je verder naar voren plaatsen voor een comfortabele rijpositie- en goede controle. Dankzij het Suzuki Easy Start System volstaat slechts één druk op de knop om de motor te starten. Omdat je deze functie bij elke rit gebruikt, zorgt Easy Start voor meer rijplezier en meer rijgemak.
Opties en Accessoires:
A2 rijbewijs geschikt, ABS, Inclusief 6 jaar garantie!,
5 inch TFT display,
ABS,
Instelbare Traction Control met drie rijmodi,
verticaal gestapelde hexagonale LED-koplampen,
up & down Quickshifter,
Stickerset




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes. De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur. De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S. Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen. Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
© 2000 - 2025 Motoroccasion