Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs Zwart Groen
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Het compacte, lichte rijwielgedeelte van de V-Strom 1050 is ontworpen om comfort, veelzijdigheid en rijplezier te bieden. Elk aspect is gericht op maximale wendbaarheid en controle onder alle omstandigheden, of de rijder nu lange afstanden over geplaveide wegen aflegt of landwegen en off-roadpaden kiest. Het resultaat is een robuuste basis, die zorgt dat deze allround adventure-toermachine verbluffende prestaties levert.

Het nieuwe model biedt keuze uit twee varianten, toegespitst op de voorkeuren van de rijder voor verschillende soorten van adventure-activiteiten. De Suzuki V-Strom 1050 is gericht op het bieden van maximaal comfort en rijplezier tijdens het afleggen van grote afstanden en sportieve ritten. De Suzuki V-Strom 1050DE is gericht op optimale prestaties en controle wanneer de ontdekkingsdrift verder gaat over gravelpaden en off-roadpaden.

  • Sterke 1.037 cm3 V-twin motor met diepe motorsound, een krachtige en lineaire acceleratie en maximale prestaties
  • Standaard Bi-directional Quickshifter
  • Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)
  • Gravel modus (G-mode) voor V-Strom 1050DE
  • Geoptimaliseerde vering en betrouwbare remkracht
  • Zesversnellingsbak met aangepaste overbrengingsverhoudingen
  • Informatief multifunctioneel kleuren-TFT-dashboard
  • Breed assortiment aan accessoires
  • Uitgebreid kleurpallet
Bovendien wordt elke nieuwe Suzuki geleverd met 6 jaar garantie, gratis mobiliteits service binnen de garantie periode en is er de optie op Suzuki Finance financieringen, en speciaal voor de Suzuki rijders is er de Suzuki Motorverzekering!
 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!

Opties en Accessoires:
De V-Strom 1050 en V-Strom 1050XT zijn echte krachtpatsers en gemaakt voor de echte ontdekkingsreiziger. Uitgerust met de nieuwste assistentiesystemen, meer vermogen en talloze technische updates is dit de meest geavanceerde V-Strom ooit. Wijk af van de begane paden en ga op avontuur! En dat terwijl je geniet van ultiem comfort. Met de V-Strom zijn er geen grenzen.

Herkenbare lijnen en toch helemaal nieuw: gebaseerd op het design van de legendarische Suzuki DR-Z-woestijnracer is het design van de nieuwe V-Strom scherper dan ooit. Nieuwe details zijn de koplamp met LED-verlichting, een verticale indeling voor dim- en grootlicht en het aluminium stuur met nieuwe bedieningsunits. Je rijdt bovendien met nog meer vermogen dankzij het vernieuwde V-twin-blok met 107 pk (79 kW). En met het gloednieuwe Suzuki Intelligent Ride System ben je op de V-Strom zelfs tijdens de spannendste avonturen helemaal in controle. De opvallende oranje met witte kleurstelling van de DR-Z keert terug, naast vijf andere kleuren, waaronder het bekende Champion Yellow en een nieuwe kleur grijs: Solid Iron Gray. In het eerste kwartaal van 2020 komt de nieuwe V-Strom 1050 op de markt.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion