Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 1300 HAYABUSA - 1999

Garantie: Nee
54703 Km
ROOD
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
suzuki - gsx-r-1300-hayabusa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki GSX R 1300 Hayabusa


- Kenteken: MZ-07-SV
- Merk: Suzuki
- Model: Sport
- Tellerstand: 54703 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1999
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 129 kW / 176pk
- Ledig gewicht: 248 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk



Zeer nette Originele Busa!!

volledig origineel
natuurlijk heeft deze motor lichte gebruikerssporen, maar daar heeft hij ook de leeftijd voor.
hij is wel buitengewoon netjes!
 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion