Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 1000 VIRUS - 2013

Garantie: Ja
32604 Km
BLACK
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
suzuki - gsx-r-1000-virus
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2013

Er zijn motoren... en er zijn legenden. De GSX-R 1000 Virus 2013 valt zonder twijfel in die laatste categorie. Geboren uit pure passie voor snelheid en precisie, is deze motor niet zomaar een machine – het is een adrenalineverslaving op twee wielen.

De Suzuki Virus 1000 is een project ontwikkeld door twee Zwitserse bedrijven: Frankonia AG, de officiële Suzuki-vestiging in Zwitserland, en Moto Virus AG, een bedrijf dat zich bezighoudt met modding. De resulterende motor ziet er echt fantastisch uit en het is niet ver bezijden de waarheid dat hij een naakte versie van een GSX-R 1000 is.

Suzuki’s GSX-R-lijn stond altijd al bekend als een van de meest verfijnde superbikes op het asfalt, maar de Virus-editie van 2013 tilt het concept van kracht en stijl naar een volledig nieuw niveau. Deze unieke uitvoering, speciaal aangepast met een combinatie van custom tuning, agressieve styling en pure brute power, is gebouwd voor rijders die geen genoegen nemen met “gewoon snel”.

De motor.
Onder de tank klopt een 999cc viercilinder hart dat moeiteloos de 180 pk aantikt. Elke draai aan het gashendel is een directe injectie van adrenaline, met een koppelcurve die je vanaf het middengebied naar de horizon katapulteert. De respons is messcherp, de acceleratie verslavend.

Het geluid.
Met een open uitlaatsysteem brult de GSX-R 1000 Virus als een beest dat net uit zijn kooi is losgelaten. Geen piepje, geen gesmoorde brom – dit is rauw, onversneden motorgeluid. Alsof de motor je constant uitdaagt: “Durf jij nog een keer vol open te gaan?”

Het uiterlijk.
De Virus-editie draagt zijn naam met trots: een agressief ogend kuipwerk met scherpe lijnen, custom kleurstellingen en vaak carbon accenten. Elk detail ademt snelheid. Dit is geen motor waar je ongemerkt mee langsrijdt – dit is een statement.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion