Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie Suzuki GSXR 1000 K5
- Lucky Strike kleuren
- Rood Geannodiseerde voorvork
- Supergave machine
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 73,4|59 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 12,5 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 178|190|12.000 |
Max. koppel | 120|8.400 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | > 285 |
ABS | nee |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | volledig instelbare 43 mm UPSD, veerweg 120 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 130 mm |
Remmen voor | dubbele 310 schijf, radiale vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/50 ZR 17 |
Wielbasis | 1.410 |
Lengte | 2.045 |
Breedte | 715 |
Hoogte | 1.135 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 166 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Deze GSX-R 1000 werd in 2005 geintroduceerd op de Intermot in Munchen. Met zijn 178 pk is werd het de nieuwe maatstaf in de super sportieve klasse. Opvallende details is de korte, afwijkende uitlaat en het strakke, nieuw vormgegeven buddy seat. leverbare kleuren zwart/geel, blauw/wit en grijs/zwart. |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons.
Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken