Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop: Suzuki GSR 750 A – 2012 | 18.315 km | ABS
Ben je op zoek naar een sportieve en goed uitgeruste naked bike?
Deze Suzuki GSR 750 A uit 2012 biedt uitstekende prestaties en een strakke uitstraling.
Bouwjaar: 2012
Kilometerstand: 18.315 km
ABS voor extra veiligheid
LED knipperlichten voor een moderne look
Korte nummerplaathouder voor een strakke uitstraling
Inruil en financiering mogelijk
Interesse? Bel, mail of app!
0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl
Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?
Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
Betaalbare motoren mét garantie
De koffie staat altijd klaar!
Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!
Openingstijden:
Ma: Gesloten
Di: 13:00-17:30
Wo: 9.00 - 17.30
Do: 9.00 - 17.30
Vr: 9.00 - 17.30
Za: 9.00 - 15.00
De Friese Motorfiets
Conradi Veenlandstraat 102,
9104 LA Damwald
Tel: +31(0)511-233032
Email: info@defriesemotorfiets.nl
Website: www.defriesemotorfiets.nl
Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
Facebook - De Friese Motorfiets
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, luchtgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 72|46 |
Cilinder inhoud | 749 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 106|78|10000 |
Max. koppel | 80|9000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Deltabox |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | 2115 |
Breedte | 785 |
Hoogte | 1060 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 210 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Zwart, Rood, Wit |
Beschrijving | Stijlvol functioneel
Van de futuristische koplamp met dubbele blauwe stadslichten tot het LED achterlicht; de GSR750 is een naked bike pur sang. De ontwerpers van Suzuki zijn erin geslaagd om een agressief en strak uiterlijk te combineren met een hoge functionaliteit en een rijke uitrusting. Zo is het compacte instrumentenpaneel uitgevoerd met een grote analoge toerenteller en een rijkelijk uitgerust LCD display met ondermeer een versnellingsindicator en een brandstofmeter.
Supersport Power
De basis van het nieuwe GSR blok wordt gevormd door de krachtbron van de legendarische GSX-R750 Supersport. Hierbij zijn de nokkenasprofielen en de inlaatkanalen onder handen genomen voor een optimale gasrespons, een nagenoeg lineaire koppelkromme met een minimale uitstoot. Een nieuw uitlaatsysteem met servogeregelde SET-vlinderklep (Suzuki Exhaust Tuning) en een fraai vormgegeven triangelvormige einddemper verhoogt bovendien de trekkracht in elk toerengebied.
Sportieve souplesse
Het rijwielgedeelte van de nieuwe GSR750 blinkt uit door een compacte bouw en een unieke comfortabele sportieve zitpositie. Door de voorzijde van het zadel extra smal te maken is het gemakkelijker om bij een stilstaande motor een voet aan de grond te zetten. Een fraaie goudkleurige upside-down voorvork en een schokdemper met progressief linksysteem maken het geheel compleet.
Perfecte controle
Voor een optimale controle is de nieuwe GSR750 aan de voorzijde voorzien van twee 310mm zwevende remschijven met hoogwaardige tweezuiger remklauwen. Voor extra zekerheid is dit model ook leverbaar met een compact ABS remsysteem. Naast ABS is er een breed scala aan originele accessoires beschikbaar voor diegenen die de GSR750 naar eigen smaak nog onderscheidender willen maken.
|
Motoren zijn mijn passie. Dat is de reden dat ik in 2014 hobbymatig begonnen ben met het inkopen en verkopen van motoren. Ik merkte dat er veel vraag is naar motoren maar dat niet iedereen zin en tijd heeft voor het zoeken naar motoren, het onderhandelingsproces en het ophalen van de motoren. Daarnaast ontbreekt soms de kennis en ervaring om snel te kunnen beoordelen of de motor in goed staat is. Deze taak neem ik u dan ook graag uit handen.
Ik houd van duidelijke communicatie en heldere afspraken. Cruciaal bij de totstandkoming van een goede onderhandeling. In de afgelopen jaren heb ik al veel klanten blij mogen maken met een goede motor tegen een scherpe prijs. Een goede levering is erg belangrijk en ik ben pas tevreden wanneer mijn klanten tevreden zijn. Na 3 jaar is De Friese Motorfiets uitgegroeid naar een klein zelfstandig bedrijf dat nog steeds in ontwikkeling is. De vraag naar hulp in de onderhandeling, ophalen en wegbrengen van motoren neemt toe maar ook verzoek om onderhoud, reparaties en motorbanden komt binnen.
Daarom heb ik besloten om mij per april 2017 volledig als zelfstandige op de Friese Motorfiets te richten. Iets waar ik lange tijd naar heb uitgekeken. Ik zie ook uit naar een mooie blijvende samenwerking met mijn huidige klanten maar ook nieuwe samenwerkingsverbanden. Dus heb je vragen of hulp nodig neem dan contact op via telefoon of email.
Met vriendelijk groet, Kees Hiemstra, De Friese Motorfiets
 | Damwald, Friesland |
 | 0511-233032 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken