Nieuwsbrief:

SHERCO  125 SE-R - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
sherco - 125-se-r
sherco - 125-se-r
sherco - 125-se-r
sherco - 125-se-r
sherco - 125-se-r
sherco - 125-se-r
sherco - 125-se-r
sherco - 125-se-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

 

Sherco 125 SE 2T. Supermoto / Supermotard.

Deze 125cc is de enige en echte tweetakt supermoto die momenteel in de markt is, opgebouwd uit de beste onderdelen. Geschikt voor het A1 rijbewijs maar kan natuurlijk ook op vol vermogen worden afgeleverd, waarmee het echte supermoto gevoel ontstaat. Licht, snel en wendbaar.

Deze super gave 125cc tweetakt is er voor Eur 10.599,- rijklaar.

 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geĂŻntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion