Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 452 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben je klaar om het avontuur aan te gaan en de wereld te verkennen op de Royal Enfield Himalayan 450 Slate Blue? Deze robuuste en betrouwbare avontuurlijke motorfiets staat klaar om je mee te nemen naar nieuwe hoogten en onontdekte plekken, of je nu de wildernis induikt of de open weg verkent.

Met zijn stoere Slate Blue kleurstelling en avontuurlijke uitstraling is de Royal Enfield Himalayan 450 een echte blikvanger die de aandacht trekt waar je ook gaat. Ontworpen voor ruige terreinen en uitdagende omgevingen, biedt deze motorfiets een ongekende combinatie van prestaties, comfort en duurzaamheid.

De Himalayan 450 is voorzien van een krachtige 411cc motor die zorgt voor soepele acceleratie en voldoende vermogen, ongeacht het terrein waar je je op bevindt. Dankzij het robuuste frame, de long-travel vering en de all-terrain banden kan deze motorfiets moeiteloos omgaan met elke uitdaging die je pad kruist.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion