Nieuwsbrief:

RIEJU  TANGO 125 I SCRAMBLER - 2020

Garantie: Ja
7627 Km
Zwart
rieju - tango-125-i-scrambler
rieju - tango-125-i-scrambler
rieju - tango-125-i-scrambler
rieju - tango-125-i-scrambler
rieju - tango-125-i-scrambler
rieju - tango-125-i-scrambler
rieju - tango-125-i-scrambler
rieju - tango-125-i-scrambler
rieju - tango-125-i-scrambler
rieju - tango-125-i-scrambler
rieju - tango-125-i-scrambler
rieju - tango-125-i-scrambler
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
RIEJU TANGO SCRAMBLER 125cc.
Bouwjaar 2020.
7500km gelopen.
A1 motorfiets, geschikt voor klein rijbewijs.
Ook geschikt voor andere rijbewijzen, A2 en A.
Loopt en rijdt als nieuw.
Ideaal voor in de stad en achterop de camper.
Inruil mogelijk.
 
  • VOF NINEMOTORS.
    Kijk voor meer motorfietsen op de website.
    Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
    www.ninemotors.nl
    nimot@quicknet.nl
    Westerboekelweg 11H 
    1718MJ Hoogwoud
    0644728865
     





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Ninemotors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion