Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 300 HPE SPORT - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Aui grijs 715C
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Piaggio MP3 300 cc HPE (High Perfomance Engine) combineert hoge prestaties met een maximale controle over het brandstofverbruik. Hij is tot in het kleinste detail herzien met als doel het rijgedrag nog soepeler, comfortabeler en stiller te maken. Daarnaast is het vermogen met 24% toegenomen tot 19,3 kW (26,2 pk). Als je op zoek bent naar een stijlvolle en veilige manier om je vlot door het stadsverkeer te bewegen, is de Piaggio MP3 300 HPE met zijn stabiele rijsysteem, comfortabele zadel en verlichte opbergruimte onder het zadel voor jou de ideale oplossing. Zijn vernieuwde aandrijflijn is een technisch hoogstandje: de uitzonderlijke souplesse van de transmissie staat garant voor voortreffelijke prestaties onder alle omstandigheden, waarbij de motor in alle stilte zijn werk doet.


Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
- Een aanbieding is altijd een prijs zonder inruil.
- Beperkte voorraad deze kleur gaat eruit

Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Openingstijden: dinsdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00.




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion