Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 800 - 2013

Garantie: Ja
24123 Km
Blauw, zilver, wit, rood
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
mv-agusta - brutale-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Rechstreeks van liefhebber aangeboden in werkelijke concoursstaat:

MV AGUSTA BRUTALE 800, exclusieve " ITALIA" uitvoering.

Heerlijke drie-cilinder-in-lijn motor met tegengesteld draaiende krukas, 798cc. Geweldig koppelverloop met geen andere motor te vergelijken. Daardoor een totaal andere fijne motorbeleving ten opzichte van 2 of 4 cilinders. Kom naar de showroom en ervaar!

Bouwjaar: 2013
Tellerstand 24123km 

Technisch:
800cc 3 cilinder motorblok
Boring 79,0 mm, slag 54,3 mm
Maximaal vermogen 125 pk-EG (92 kW) bij 11.600 tpm
Maximum koppel 81 Nm bij 8.600 tpm
Limiter bij 13.000 rpm
Technologie MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System)
Traction control instelbaar op 8 niveaus
Frame structuur gemengde stalen hekwerk en aluminium platen voor hoge torsiestijfheid
Enkelzijdige achterbrug met verstelbare achterste schokdemper
Ondersteboven instelbare 43mm voorvork
Racing radiale remklauwen

Zeer goede staat van onderhoud.

Staat op nieuwe banden en heeft al een afleverbeurt gehad.

Kortom, opstapklaar, of toch in de woonkamer zetten?
Neem gerust contact op voor een afspraak. Tel 0650266464 of app.

Prijs: €6400.-  incl gratis 1 maand verzekering ( dekking naar keuze).
Inruil, ja graag.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geïntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion