Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 1078 RR - 2009

Garantie: Ja
23993 Km
ROOD / GRIJS
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Brutale 1078 RR uit 2009 met slechts 23.993km. Motorfiets van tweede eigenaar/liefhebber. Wij hebben deze motor ook altijd voor onderhoud gehad. Onderhoud historie aantoonbaar vanzelfsprekend

PRACHTIG exemplaar zowel optisch als technisch zoals je niet vaak meer ziet.

Voorzien van vele accessoires:
- MV Agusta accessoires Zadel rijder en Duo passagier
- MV Agusta accessoires CNC gefreesde opklapbare rem,- en koppelingshendel met 1078
- MV Agusta accessoires Arrow titanium raceuitlaat met aangepaste ECU
- MV Agusta accessoires Carbon achterwiel hugger
- MV Agusta accessoires Carbon blok cover
- MV Agusta accessoires korte kenteken plaat houder
- Moto Corse koppeling cilinder
- Bar-end sportieve spiegels
- Rizoma LED knipperlichten rondom
- Dubbele sleutels en aflevermap.
- Staat op bijna nieuwe Dunlop Sport Smart 2 banden
- Grote beurt (24d km) is reeds uitgevoerd bij binnenkomst, incl nieuwe accu vorig jaar.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion