Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI NORGE 1200 GTL
MOTO GUZZI NORGE 1200 GTL
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2007, 64000 Km
MOTO GUZZI NORGE 1200 GT
MOTO GUZZI NORGE 1200 GT
2007, 55000 Km
MOTO GUZZI NORGE 1200 GT
MOTO GUZZI NORGE 1200 GT
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2010, 31698 Km
MOTO GUZZI NORGE GT ABS
MOTO GUZZI NORGE GT ABS
€ 6.250,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2011, 80903 Km
MOTO GUZZI NORGE 1200 GT/GTL
MOTO GUZZI NORGE 1200 GT/GTL
€ 8.750,- € 9.250,- p/mnd klik hier
2012, 40135 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion