Nieuwsbrief:

MASH  SIX HUNDRED 650 - 2023

838 Km
Blauw
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette en jonge Mash Six Hundred 650 met slechts 800km incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Bruin zadel

Zeer jonge en leuke Mash Six Hundred die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie traject!

Motor is door ons nieuw verkocht en komt rechtstreeks van de eerste eigenaar!

Standaard geschikt voor het A2 rijbewijs!

Een moderne klassieker, dat is wellicht de beste omschrijving voor de geheel nieuwe Six Hundred 650 Classic motorfiets. Op en top retro en toch voorzien van moderne Euro5 techniek en een modern ABS remsysteem. Ook aan zichtbaarheid is gedacht, zo is de koplamp volledig voorzien van LED verlichting en ook aan de achterzijde zien we LED in het achterlicht. Veel aandacht is besteed aan de algehele afwerking. Het fraaie British Green in combinatie met crème accenten en het gebruik van chrome doet je denken aan de Britse motorfietsen van weleer. Het 3D Mash logo op de tank maakt het geheel af. Ook leverbaar in donkerblauw en geschikt voor het A2 rijbewijs.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Mash
Model Six Hundred 650
Kleur Blauw
Segment Retro
Cilinderinhoud 647 cc
Kilometerstand 838 km
Bouwjaar Feb 2023
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion