Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Merk & Model: KTM 690 SMC R
- Bouwjaar: 2013
- Kilometerstand: 37.196 km
- Vermogen: 65,7 pk (49 kW)
- Cilinderinhoud: 690cc
- Kleur: N.v.t.
- Prijs: €6.790
- Garantie: Ja
- Geschikt voor 35 kW: Nee
- Inruil mogelijk: Ja
- Financiering mogelijk: Ja
Opties & accessoires:
- Akrapovic uitlaatsysteem – Hoogwaardige uitlaat voor verbeterde prestaties en geluid
- Mini LED knipperlichten achter – Compacte en heldere verlichting
- Handkappen Supermotard – Bescherming voor handen en hendels
- Skidplate – Bescherming voor het motorblok tegen stenen en vuil
- Voorvorkbeschermers vooras – Extra bescherming voor de voorvork
- Waarom kiezen voor Motorsport Klazienaveen?
-Ervaren werkplaats – Onderhoud, reparatie en schadeherstel door experts.
-Proefrijden mogelijk – Ervaar zelf het rijplezier.
-Bezorging aan huis – Gemakkelijk en snel geleverd.
-Deskundig advies – Persoonlijke service van motorliefhebbers.
-Kwaliteit & passie – Alleen de beste voertuigen en onderdelen.
-Flexibele betaalopties – Betalen bij aflevering of financiering mogelijk.
-Servicebeurt & aflevercontrole – Altijd veilig en goed onderhouden de weg op.
-10 dagen gratis all-risk verzekering – Extra zekerheid bij aankoop van een motor!
Bezoek ons in Klazienaveen!
Adres: Kruizemunt 4, 7892 AB Klazienaveen
Telefoon: 0591-393 408
WhatsApp: +31 611844404
Website: www.motorsportklazienaveen.nl
Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Afleverkosten €249 – geen verplichting!
De genoemde prijs is de zo-meeneemprijs, zonder garantie. Je bepaalt zelf of je kiest voor extra zekerheid.
Voor €249 afleverkosten krijg je:
âœ”ï¸ Een complete afleverbeurt
âœ”ï¸ 3.000 km garantie op het blok (binnen 1 jaar)
Let op: Vooraf aanmelden is verplicht voor proefritten en afleveringen. Geen aanmelding = geen verzekering.
We doen ons uiterste best om alle informatie zo actueel en accuraat mogelijk te houden. Toch kunnen er typefouten voorkomen. Controleer altijd de details voor aankoop. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder, 4-Takt |
Boring x slag | 102 mm x 102 mm |
Cilinder inhoud | 654 cc |
Comp. verhouding | 11.8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Keihin THB 46 |
Ontsteking | Keihin |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | APTC Natte koppeling met meerdere schijven, hydraulisch gestuurd |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Centraal dubbel wiegframe 25 CrMo4 |
Vering voor | WP USD Ø 48 mm, veerweg 275 mm |
Vering achter | WP Monoshock, veerweg 265 mm |
Remmen voor | Schijfremmen 300 mm |
Remmen achter | Schijfremmen 240 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 160/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1480 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 900 mm |
Drooggewicht | 139.5 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | What isn't there doesn't weigh anything either - the new 690 SMC R is designed according to this motto. An even more powerful LC4 single-cylinder, a further improved chassis, even better and equally more comfortable Supermoto ergonomics - what could make a drifter happier? The new 690 SMC R is an unrivalled Supermoto for the most demanding requirements, which leaves all others in its wake: suitable for racing or everyday use, potent design, state-of-the-art. |
Motorsport Klazienaveen biedt:
• Keuze uit +/- 150 motoren, Waarvan 25 op locatie
• Ruime keus in Kleding en Helmen
• In- en verkoop nieuw en gebruikt alle merken
• Onderhoud en Reparaties Wegmotoren van alle merken
• Onderhoud en Reparaties Crossmotoren van alle merken
• Winterstalling & Winterbeurt
• Verhuur motoren
• Accessoires en Onderdelen
• Schade afhandelingen (eventueel leenmotor)
• Inbouwbedrijf alarm systemen
• Zeer gunstige financieringsmogelijkheden
• Altijd diverse banden actie's, Alle merken, Ook voor de cross/enduro
• Diverse uitlaatsystemen leverbaar ook custommade
• Lassen van aluminium , titanium , staal mogelijk
• Kom gerust langs, ook voor een kopje koffie
• 25 kw mogelijk, vraag naar de voorwaarden
 | Klazienaveen, Drenthe |
 | 0591-393408 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken