Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE - 2012

Garantie: Ja
35000 Km
Zwart
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Het gaat hier om een zeer nette KTM 690 Duke met ABS. Voorzien van diverse originele KTM accessoires.
Kleppen zijn ongeveer 5.000km geleden gesteld.

Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-. Hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

Maandag:Gesloten
Dinsdag:08:30 - 17:30
Woensdag:08:30 - 17:30
Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
Vrijdag:08:30 - 17:30
Zaterdag:08:30 - 16:30
Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
Zijtassenset, Achtertas, Powerparts zadels, Handkappen, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion