Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE ABS - 2018

Garantie: Ja
22599 Km
ORANJE
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Zeer nette KTM 690 Duke ABS, door ons eerder verkocht en op 35kW kenteken gezet. Dit kan via de dealer altijd weer naar vol vermogen gezet worden. De motor is nu dus rijklaar voor de A2 rijder! Door ons onderhouden. Model met het nieuwe TFT scherm.

Net binnen, meer foto's volgen.

= Bedrijfsinformatie =

Occasion bekijken en proefrijden? Altijd een afspraak maken.

Een occasion bezichtigen of proefrit maken? Altijd een afspraak maken: bel ons op 038-4218075. Wij kunnen een motor reserveren vanaf maximaal 24uur voor afspraak*. Bekijk onze website voor alle specifieke info over de motor, ons bedrijf en werkwijze. De genoemde verkoopprijs is altijd inclusief ons gratis "Wildeman Standaard Zekerheidspakket".

BASIS Zekerheidspakket | Gratis:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Kleine onderhoudsbeurt

Plus Zekerheidspakket | €399:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Grote onderhoudsbeurt conform de kilometerstand en fabrieksvoorschriften.

Extra services:
- Bezorgen van jouw occasion door het hele land: €139
- Financieren via MotorDreams of NU Motorrijden
- 10 dagen GRATIS All-Risk verzekerd wegrijden na aanschaf
- Altijd een scherp voorstel met onze eigen Wildeman Motorverzekering

Inruil van je eigen motor? Graag!
WhatsApp: +31 38 421 8075

Maandag: gesloten
Dinsdag-vrijdag: 09:30 - 17:30
Zaterdag: 09:30 - 16:00
Zondag: gesloten

Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Er worden geen rechten ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
*Reserveren uitsluitend indien u hier expliciet naar vraagt.
Opties en Accessoires:
1 cilinder, 35KW, geschikt voor het A2 rijbewijs, A2 motor - 35kW, ABS, Door ons onderhouden, Eerder door ons verkocht, TFT scherm, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Wildeman Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion