Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10026
De 2025 KTM 350 SX-F is een geavanceerde 4-takt crossmotor die zich onderscheidt door zijn veelzijdigheid, lichte gewicht en krachtige prestaties. Met een 350cc motor biedt hij een ideale balans tussen de wendbaarheid van de 250 SX-F en het vermogen van de 450 SX-F, waardoor hij geschikt is voor zowel beginnende als ervaren rijders.
SX-F 350 uit 2025
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1- cilinder, 4 takt motor |
Boring x slag | 78|52 |
Cilinder inhoud | 349.9 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | Nat, CSS lamellenkoppeling, Brembo hydraulica |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 7 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | 25CrMo4 stalen centrale-buizenframe |
Vering voor | WP-USD, AER 48, Ø 48 mm |
Vering achter | WP schokdemper met linkage |
Remmen voor | 260 mm schijfrem |
Remmen achter | 220 mm schijfrem |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1485 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 950 |
Drooggewicht | 99 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Bij Motorcentrum Urk leggen we een sterke nadruk op kwaliteit; het is de kern van alles wat we doen. Ons team is volledig toegewijd aan het leveren van uitmuntende service en ondersteuning aan onze klanten. Of u nu op zoek bent naar deskundig advies of naar de beste producten op de markt, u kunt erop vertrouwen dat wij altijd voor u klaarstaan.
 | Urk, Flevoland |
 | 06-27031554 |
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen.
In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken