Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2014

Garantie: Ja
39853 Km
Oranje
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ready to Race?

De voorgaande eigenaar was op een leeftijd gekomen om het qua snelheid wat rustiger aan te doen en heeft gekozen voor de spirit van de BMW R1250GS. Vandaar dat we deze als nieuwe KTM Super Duke in hebben mogen ruilen. De genoemde prijs is een super scherpe zo mee prijs zonder garantie omdat we alleen BMW GS'en verkopen. Wil je toch garantie via de KTM dealer bij jou in de buurt, een poetsbeurt en een nieuwe voorband? Dan wordt het € 9.750.
  • Steeds in onderhoud geweest bij de KTM dealer
  • Laatste onderhoudsbeurt bij 39.064 km
  • Voorband 1,7 mm (25%)
  • Achterband 2,9 mm (40%)
  • Extra achterband  3,2 mm (45%)
  • ABS
  • MTC Traction Control
  • Sport-Street-Rain modi
  • LCD scherm
  • WP suspension
  • Gecombineerde led knipper- en achterlichten
  • Valdoppen voor en midden
  • V-Trec rem- en koppelingshevel
  • 3 sleutels  + keycode card





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
GS Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion