Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 3766
Zo goed als nieuwe KTM 1290 Superduke GT met slechts 1210 km.
BTW motor dus eventueel ook zakelijk te rijden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cylinder, 4-stroke, V 75° |
Boring x slag | mm x mm |
Cilinder inhoud | 1301 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 175 pk / 128.7 kW bij tpm |
Max. koppel | 141 Nm bij tpm |
Koppeling | PASC (TM) slipper koppeling, hydr. bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, X-Ring 5/8 x 5/16 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen buisframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP Semi-active suspension USD Ø 48 mm |
Vering achter | WP Semi-active suspension monoshock |
Remmen voor | 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, 320 mm remschijven, zwevend |
Remmen achter | Brembo twin-piston fixed calliper, 240 mm remschijf |
Voorband | Pirelli Angel GT |
Achterband | Pirelli Angel GT |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | 209 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Wit |
Beschrijving | De 2019 TM 1290 SUPER DUKE GT neemt de reeds bewezen prestaties op de lange afstand van het vorige GT model en versterkt deze nog verder met nieuwe verbeteringen. Dezelfde gestoorde combinatie die de vorige SUPER DUKE GT had tussen het vermogen van de krachtige V-twin en het comfort en de uitrusting om de hele dag door te knallen - nu nog intenser, met nog meer verbeteringen en features die de prestaties naar een hoger niveau tillen. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
 | Bergeyk, Noord-Brabant |
 | 0497-555404 |
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken