Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZZR 250 - 1999

Garantie: Nee
32777 Km
Zilver
kawasaki - zzr-250
kawasaki - zzr-250
kawasaki - zzr-250
kawasaki - zzr-250
kawasaki - zzr-250
kawasaki - zzr-250
kawasaki - zzr-250
kawasaki - zzr-250
kawasaki - zzr-250
kawasaki - zzr-250
kawasaki - zzr-250
kawasaki - zzr-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een keurige lichte handelbare sportieve toerfiets de ZZR250

* Bj 1999 , een nederlands geleverde motorfiets
* 32.777km
* watergekoelde 2 cilinder 24kw dus voor A2 code 80 35kw  bestuurders , of leuk voor erbij  is niet te hoog , handelbaar  177kg eigen gewincht
* Kan en wil 14.000 toeren per minuut draaien , dat hoeft natuurlijk niet , en dan is ie weer lekker zuinig
* Rijdt schakelt en remt prima.. alle electra werkt  trekt vlot op...top van ongeveer 150km/u
* Motor bevindt zich in nette staat , geen roest en echt minimale gebruiks spoortjes , is gewoon goed op gepast , two tone kleurstelling zilver/donker grijs
* middenbok
* staat op 2 perfecte banden
* remblokken zgan  en remschijf voor recent vervangen
* Kettingset OK
* en keurige schone motorolie
* incl. instructieboekje en reservesleutel
* prijs 1299€ en inruil ook nog mogelijk
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion