Zeer jonge Kawasaki Z650 Performance van april 2025, met slechts 1.585 kilometer op de teller. Uitgevoerd met een sportieve Arrow einddemper die het karakter van deze naked bike perfect benadrukt. Deze BTW-verrekenbare motorfiets is in absolute Nieuwstaat en direct uit voorraad leverbaar – dus rijden zonder wachttijd. Inclusief fabrieksgarantie tot 04-2029!
Nieuwsgierig geworden? Kom langs voor een proefrit en laat je direct overtuigen!
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor
Boring x slag
83 mm x 83 mm
Cilinder inhoud
649 cc
Comp. verhouding
10,8:1
Kleppen
8
Brandstof toevoer
Brandstofinjectie: 2 x Ø 36 mm met dubbele gaskleppen
Ontsteking
Vermogen
68 pk / 50 kW bij tpm
Max. koppel
65 Nm bij 6 tpm
Koppeling
Natte multi-plaat koppeling, handbediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
2.438 (39/16)
Overbrenging
Gesloten ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
15 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Trellis frame, hoogwaardig staal
Vering voor
41 mm telescopische voorvork
Vering achter
Horizontale back-link, met instelbare veervoorspanning
Remmen voor
Dubbele semi-zwevende 300 mm remschijven. Remklauw: Dubbele zuiger
Remmen achter
Enkele 220 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1999 - Introductie van het Twin Cam Balanced blok, de Twin Cam 88 met balansassen voor het Softailgamma, want H-D houdt vast aan het rigid-mounted principe waarbij het motorblok vast op het frame wordt geschroefd (dus zonder rubberblokken). De balansassen zorgen voor tegengewicht bij elk toerental en maken de Softail een erg comfortabele motor met klassieke looks.