Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 900 CLASSIC - 2006

Garantie: Ja
36400 Km
Zwart
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
kawasaki - vn-900-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Kawasaki VN 900 Classic uit 2006 is een comfortabele en robuuste cruiser met een klassieke uitstraling en een sterke V-Twin. Met 36.400 km op de teller en uitgerust met een reeks praktische accessoires is deze motor perfect voor zowel dagelijks gebruik als ontspannen toerritten.

Uitrusting:
    •    Grote batwing fairing – biedt uitstekende windbescherming en geeft de motor een stoere uitstraling
    •    Valbeugels – extra bescherming en klassieke looks
    •    Sissybar met rugsteun – meer comfort voor de passagier
    •    Zijtassen – ideaal voor bagage tijdens langere ritten

De VN 900 Classic staat bekend om zijn soepele rijgedrag, lage zithouding en onderhoudsvriendelijke techniek. Een ideale motor voor wie zonder zorgen wil genieten van cruisen in stijl.

Waarom kiezen voor deze VN 900?
    •    In nette staat en goed onderhouden
    •    Volledig uitgerust voor comfort en gebruiksgemak
    •    Sterke en betrouwbare 900cc V-Twin
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion