Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1700 CLASSIC TOURER - 2012

Garantie: Ja
35546 Km
ZWART
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
kawasaki - vn-1700-classic-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2012

Zeer mooie complete Vulcan 1700
Classic Tourer

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Bagagerek, BAT WING, Brandstof injectie, Cobra uitlaat, Corbin zadel, Driver backrest, Gear indicator, Hak/teen schakelen, Highwaysteps, Kofferset, Sissybar, Topkoffer, Treeplanken, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion