Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 650 GRAND TOURER - 2019

Garantie: Ja
6750 Km
N.v.t.
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
kawasaki - versys-650-grand-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nieuw in de verkoop bij SW Motoren,

-Kawasaki Versys 650 Grand tourer
-2019
-6750km
-abs
-Tomtom navigatie
-handkappen
-tankpad
-kofferset met binnentassen
-verstralers
-nieuwe olie/filter, remvloeistof
-nieuwstaat
-boekjes aanwezig
-2 sleutels aanwezig

€7500

-Let op, wij kunnen geen motoren vasthouden zonder aanbetaling. Zolang de motor nog niet op gereserveerd staat is deze nog beschikbaar.
-Whatsapp: 0611706712
-Op afspraak geopend, 7 dagen per week, 24 uur per dag
-Financieren is mogelijk
-Inruil van uw motor is mogelijk
-Bezorging is mogelijk door heel Nederland, België, Duitsland etc.
-RDW erkend bedrijf
-www.sw-motoren.nl
-www.facebook.com/swmotoren
-www.instagram.com/swmotoren

Adres gegevens SW Motoren:

It Spyk 10E
9111HT, Birdaard
0611706712
Kvk nr:73505439

Met vriendelijke groet,
SW Motoren

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SW Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion