Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 TOURER - 2023

Garantie: Ja
5650 Km
Grijs
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
kawasaki - versys-1000-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Versys1000 / Versys 1000

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Een zéér nette en compleet uitgevoerde Kawasaki Versys 1000.

- Afkomstig van 1e eigenaar 
- Onderhoud op huidige km stand

Onderscheidende opties:
- Windscherm
- Kawasaki Koffers
- Traction control
- ABS
- Ergo fit
- Kibs
- Back-link Achter vering
- KECS
- Bochtenverlichting
- Imu
- KCMF
- Elektronische gasklep
- Assist en slipper clutch
- Power modes
- Cruise control
- telefoon bluetooth

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion