Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 SE - 2024

Garantie: Ja
7972 Km
METALLIC PHANTO
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
kawasaki - versys-1000-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Bij Motor Venray bieden we deze stoere Kawasaki Versys 1000 SE uit 2024 aan met slechts 7972 kilometer op de teller. Deze motor is meer dan klaar voor elk avontuur en biedt het ultieme comfort voor zowel korte als lange ritten.

Uitgerust met het Grand Tourerpakket – inclusief ruime zijkoffers, topkoffer, valbescherming, verstralers en binnentassen – heb je alles wat je nodig hebt voor een zorgeloze reis. Daarnaast geniet je van elektronische vering voor optimaal rijcomfort, cruise control voor ontspannen rijden en een modern TFT-display.

Met de resterende fabrieksgarantie rijd je zorgeloos weg. Kom langs bij Motor Venray en ontdek de mogelijkheden van deze Kawasaki Versys 1000 SE.

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion