Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 SE GRAND TOURER - 2024

Garantie: Nee
10776 Km
Zwart-grijs-groen
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-se-grand-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige en complete Versys 1000 SE Grand Tourer. ABS, traction control , 12V aansluiting, verwarmbare handvatten, boordcomputer, handkappen, elektrisch verstelbare vering, cruise control, comfortzadel, middenbok, LED verlichting, LED mistlampen, Osco ketting smeersysteem en een 3 delige kofferset.
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Alarmsysteem áf fabriek [ klasse MII ], Anti Blokkeer Systeem [ABS], Binnentassen, Boordcomputer, Cruise control, Elektrisch instelbare vering, Handkappen, Handvat verwarming, Immobilizer, LED koplamp, LED mistlampen, LED richtingaanwijzers, LED-Achterlicht, Middenbok, Navigatievoorbereiding, Nederlands geleverde motorfiets, Onderhoudshistorie volledig aanwezig, Special Edition, TCS, Traction control, Valbeveiliging, Verstelbare rem- en koppelingshendel, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Stella Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion