Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA 500 SE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS GROEN
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
kawasaki - ninja-500-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Maak een statement met de nieuwe Ninja 500. Uitgerust met een compleet nieuwe 451cc Parallel-Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten waar zelfs de meest doorgewinterde rijders verbaasd zullen worden door zijn rijkwaliteiten. Ervaar de legendarische Ninja prestaties zelf.

De Kawasaki Ninja 500 SE 2025 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Lime Green / Ebony / Pearl Blizzard White
  •  Passion Red / Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Dark Gray





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2010 - Toen de straatversie van de S 1000 RR in 2010 op de markt kwam gaf de fabriek een vermogen van 193 pk op, waarmee de machine meteen de sterkste in zijn klasse zou zijn. De Kawasaki ZX-10R leverde "slechts" 188 pk. Maar de BMW gooide er op de vermogensbank liefst 208 pk uit. Ook bij vergelijkende testen door motorbladen gooide de machine hoge ogen, door zijn bruikbaarheid op de openbare weg. De circuittesten waren minder overtuigend. De superbike racer debuteerde verdienstelijk met de coureurs Troy Corser en Ruben Xaus in 2009, maar in de eerste jaren moest men het hoofd buigen voor de meer ervaren concurrenten van Ducati, Yamaha en Suzuki en de eveneens debuterende Aprilia RSV 4. In 2010 werden Corser en Xaus dertiende en zeventiende in het kampioenschap, in 2011 elfde en vijftiende.
© 2000 - 2025 Motoroccasion